Jak reklamovat
Reklamaci můžete uplatnit dvěma možnými způsoby
Reklamaci můžete osobně předat na naší provozovně MIPA s.r.o., Travná 223, 198 00 Praha 9.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
MIPA s.r.o.
Travná 223
198 00 Praha 9
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a popis závady.
Je přijaté zboží poškozené? Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
• Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti na e-mail info@mipasro.cz a my Vám následně sdělíme jak dále postupovat.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
a) reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
b) prostřednictvím e-mailu info@mipasro.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
c) doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Neopravitelná závada
Pokud bude autorizovaným servisem uznána reklamace o neopravitelné závadě, požádáte písemně nebo e-mailem prodejce o vrácení peněz či výměnu za nový kus.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně na prodejně, vydáme Vám reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
V případě zaslání reklamace poštou, na adresu prodejny, bude Vám zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.